Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
schoen - 08-03-2015 16:18:51
Computers & Telefonie

Geld terug of tegoedbon?

Ja, dan is de vraag wat een redelijke termijn is. dat is een rekbaar begrip. op 11 januari jl heb ik de telefoon gekocht, binnen een week stond ik in de winkel omdat het toestel niet goed was. ik wilde mijn geld terug, maar dat mocht pas na 3x repareren werd mij verteld. in de twee maanden na aankoop heb ik de telefoon hooguit twee weken in mijn bezit gehad, de overige tijd lag hij bij de samsung. en nu wordt er gezegd dat de telefoon weer opgestuurd wordt en dat samsung beslist of ik een nieuwe krijg of een tegoedbon. gezien andere negatieve posts over dit toestel en het feit dat één van de verkopers zei dat er een serie van dit toestel is wat niet goed is, heb ik er niet veel vertrouwen in. en dan moet ik genoegen nemen met een tegoedbon, wat ik niet wil. dan moet ik nl bij dezelfde keten een nieuwe aanschaffen. misschien wil ik wel een ander toestel dat zij niet in het assortiment hebben...