Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-03-2015 16:51:02
Computers & Telefonie

Geld terug of tegoedbon?

@mahadma.
de vraagsteller is al 2 maanden aan het lijntje gehouden, ze hadden al veel eerder met een aanbod van een nieuw toestel moeten komen. ik zie het al dat ik een nieuwe telefoon koop en ik ben hem meteen 2 maanden kwijt aan drie keer reparatie, te gek voor woorden.

helemaal geen goede winkel. eerst beloven dat na 3 keer repareren de overeenkomst kan worden ontbonden en nu komt men weer met een andere smoes, dat het van samsung afhangt.