Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jh
jhovadepova - 09-03-2015 16:10:43
Voeding & Gezondheid

Revitive terusturen

[quote=joylin11 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:45]ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
de klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

groetjes:joylin.

puntje 1: jij bent als verkoper verantwoordelijk voor de spullen die je verkoopt. daar moet jij die oude mensen niet voor op laten draaien.
puntje 2 : hopelijk heb je wat aan de linken van de vorige schrijvers.