Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 09-03-2015 16:11:29
Computers & Telefonie

Geld terug of tegoedbon?

Ik denk dat het verhaal niet helemaal klopt . het toestel is 3 x in reparatie geweest. dan ben je het toestel gemiddeld 2 weken dus per reparatie kwijt totaal 6 weken dus. ik ben erg benieuwd om welk toestel het gaat en welk bedrijf ts opeens geen zaken meer wil doen . als dat bedrijf een nieuw toestel aanbied doen ze m.i. weinig verkeerd.=zoekster schreef op zondag 8 mrt 2015, 16:51: @mahadma.
de vraagsteller is al 2 maanden aan het lijntje gehouden, ze hadden al veel eerder met een aanbod van een nieuw toestel moeten komen. ik zie het al dat ik een nieuwe telefoon koop en ik ben hem meteen 2 maanden kwijt aan drie keer reparatie, te gek voor woorden.

helemaal geen goede winkel. eerst beloven dat na 3 keer repareren de overeenkomst kan worden ontbonden en nu komt men weer met een andere smoes, dat het van samsung afhangt.