Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 09-03-2015 17:14:00
Computers & Telefonie

Geld terug of tegoedbon?

Dan is er waarschijnlijk 3 x een andere accu ingezet door phonehouse en dus niet echt opgestuurd naar samsung ..het toestel is niets mis mee ,dus als ze nieuw toestel aanbieden zou ik er als ik jou was er akkoord meegaan. wat je zelf nog kan doen is het toestel resetten en opnieuw installeren en daarna de firmware .sommige apps en vreten stroom trekken je accu binnen een dag leeg.ik kom in de denktank geen problemen de accu tegen met dit toeste=schoen schreef op maandag 9 mrt 2015, 16:32: @vr1944: graag niet mijn verhaal in twijfel trekken. op zondag 11 januari heb ik mijn galaxy siii mini bij de phone house gekocht. de donderdag daarop stond ik in de winkel omdat de accu snel leegliep. daar is geprobeerd mij te helpen, maar dat lukte niet. daar konden zij niks aan doen. maandags weer terug in de winkel en telefoon op laten sturen. twee weken kwijt geweest, probleem niet opgelost. dus weer ingeleverd, en weer en nu weer. tussen de reparaties zitten steeds een paar dagen, omdat ik natuurlijk wel even moet kijken of het toestel goed werkt. op 8 maart heb ik het toestel weer ingeleverd, dat zijn 8 weken. en dan nog, al waren het er 7 of 9, het gaat om de ergernis en het niet naar behoren oplossen van het probleem.
het is nl ook nog zo dat de verkoper zei dat een serie van dit type toestel deze problemen heeft. dat er dan een keer getracht wordt met een reparatie het probleem op te lossen, ok. maar als dat dan niet lukt, geef me dan gelijk een nieuwe en laat me niet eindeloos heen en weer lopen naar de winkel. en uren spenderen aan bestanden overzetten en telefoon optimaliseren. dat is nl wat mij boos maakt. mijn dagen zijn behoorlijk gevuld nl, ik heb domweg geen tijd voor die ongein. bovendien mag ik van een nieuw apparaat verwachten dat het naar behoren werkt.