Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-03-2015 17:28:11
Computers & Telefonie

Annuleren aankoop/abonnement

Helaas heeft zij de overeenkomst in een winkel afgesloten en niet via internet (daar ga ik tenminste vanuit), dan heb je in principe geen bedenktijd.

u zegt echter dat in de regels van t-mobile staat dat u 14 dagen bedenktijd heeft. als dat inderdaad staat in de av die uw dochter bij de aankoop heeft gekregen, dan zou zij daar gebruik van moeten kunnen maken.

wat uw dochter ook kan doen is gewoon niet betalen, dan wordt zij aangemeld bij preventel als wanbetaler en dan kan zij nooit meer ergens een mobiel abonnement afsluiten. afgelopen met die gein.

u zou dit ook nog aan t-mobile kunnen melden, misschien gooien ze dan de handdoek in de ring.