Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina25 - 10-03-2015 17:34:22
Computers & Telefonie

Annuleren aankoop/abonnement

[quote=zoekster schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 17:28]helaas heeft zij de overeenkomst in een winkel afgesloten en niet via internet (daar ga ik tenminste vanuit), dan heb je in principe geen bedenktijd.

u zegt echter dat in de regels van t-mobile staat dat u 14 dagen bedenktijd heeft. als dat inderdaad staat in de av die uw dochter bij de aankoop heeft gekregen, dan zou zij daar gebruik van moeten kunnen maken.

wat uw dochter ook kan doen is gewoon niet betalen, dan wordt zij aangemeld bij preventel als wanbetaler en dan kan zij nooit meer ergens een mobiel abonnement afsluiten. afgelopen met die gein.

u zou dit ook nog aan t-mobile kunnen melden, misschien gooien ze dan de handdoek in de ring.

dank voor je reactie.
dat laatste heb ik gedaan, maar hielp helaas niet "tja" was het enige antwoord dat ik kreeg.
in hun voorwaarden op de site staat dat als zij zélf of door derden (dat ben ik dus) op de hoogte zijn van betalingsrisico's, ze dan het contract óf niet hoeven aangaan óf mogen annuleren.
dat vertelde ik de man dus, dat ik hem waarschuwde dat er niet betaald zou worden, dus dat dat voor hem wel degelijk een reden kon en mocht zijn om de zaak af te blazen (maar helaas kende hij hun eigen regels niet (art 3. lid 4 algemene voorwaarden) en hij bleef maar herhalen dat hij het wel wilde, maar niet mócht, dat lijkt me tegenstrijdig?
en dan zijn er toch nog de europese richtlijnen van 14 dagen?