Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina25 - 10-03-2015 19:05:35
Computers & Telefonie

Annuleren aankoop/abonnement

[quote=zoekster schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 17:50][quote=wilhelmina25 schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 17:34]

dank voor je reactie.
dat laatste heb ik gedaan, maar hielp helaas niet "tja" was het enige antwoord dat ik kreeg.
in hun voorwaarden op de site staat dat als zij zélf of door derden (dat ben ik dus) op de hoogte zijn van betalingsrisico's, ze dan het contract óf niet hoeven aangaan óf mogen annuleren.
dat vertelde ik de man dus, dat ik hem waarschuwde dat er niet betaald zou worden, dus dat dat voor hem wel degelijk een reden kon en mocht zijn om de zaak af te blazen (maar helaas kende hij hun eigen regels niet (art 3. lid 4 algemene voorwaarden) en hij bleef maar herhalen dat hij het wel wilde, maar niet mócht, dat lijkt me tegenstrijdig?
en dan zijn er toch nog de europese richtlijnen van 14 dagen?
er staat dat het annuleren ter keuze van t-mobile is. dus als zij er geen zin in hebben (zoals nu) annuleren zij niet. degene die u aan de lijn had mag hier zeer waarschijnlijk niet over beslissen van zijn leidinggevende, hij heeft die bevoegdheid niet.

daarom raad ik u het volgende aan, zet uw verhaal op de klachtenkompas.nl als klacht naar t-mobiel. u heeft kans dat er dan toch nog een positieve draai komt aan het verhaal.
klik http://www.klachtenkompas.nl/">hier

zorg dat u de telefoon zelf houdt en dat deze niet meer in handen van uw dochter komt, dat hij dus ongebruikt blijft!!
u zou t-mobile ook nog kunnen vragen of zij uw dochter willen aanmelden bij preventel. anders heeft u over een maand weer dit soort gedoe.

de europese richtlijnen over 14 dagen bedenktijd gaan over overeenkomst op afstand, dus als deze via het internet is afgesloten. niet een overeenkomst die in de winkel is aangegaan.

afijn, ik heb me aangemeld, ben ingelogd op klachtenkompas, maar wát ik ook doe; ik kan mijn klacht niet plaatsen (krijg telkens hetzelfde beeld weer terug) kun je me daar óók nog bij helpen? (sorry)