Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina25 - 10-03-2015 20:56:03
Computers & Telefonie

Annuleren aankoop/abonnement

[quote=zoekster schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 20:04][quote=getty schreef op dinsdag 10 mrt 2015, 19:26]

dat geldt toch echt alleen bij internetaankoop en niet via de mediamarkt.
wilt u het artikel nummer eens geven van de av waar u dit opmaakt?
ze bedoelt dit, vermoed ik.

art 3.4
t-mobile kan een risico-onderzoek uit (laten) voeren, zoals een
kredietwaardigheidsonderzoek of zich hierover laten informeren door derden.
indien het onderzoek risico’s uitwijst die t-mobile in redelijkheid niet wil
aanvaarden, kan t-mobile beperkingen en/of verdere verplichtingen aan het
gebruik van de dienst stellen, of naar keuze van t-mobile de overeenkomst niet
aangaan of beëindigen. in dit laatste geval is de klant aansprakelijk voor de
gebruikskosten tot het moment van afsluiting. op een schriftelijk verzoek van
klant zal t-mobile opgave van de reden(en) doen. in het kader van een risico-
onderzoek kunnen persoonsgegevens aan derden worden verstrekt.


ja, die bedoel ik inderdaad.dochterlief is een bij hen bekende, notoire wanbetaler, zij zijn t-mobile en ik ben dus die 'derden' die hen daarvan op de hoogte stelt, dus zij kunnen wel degelijk een contract beeïndigen, dan wel niet áángaan. de man met wie ik een uur sprak wist hier niks van, ik moest hem door die regels leiden, te gek voor woorden.
en nóg zei hij dat hij het niet kon doen.
maar nu gaan ze dus willens en wetens dat risico aan, want ik heb ze verteld dat zij niet gaat betalen (kan ze niet) en wij doen het ook niet(meer)
inmiddels is het trouwens óók gelukt de klacht op de site van jouw tip te plaatsen, dank daarvoor.