Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joentje1978 - 11-03-2015 22:56:52
Elektronica & TV

1,5 week oude hd-recorder defect, genoegen nemen met gerefurbished exemplaar?

Even een update m.b.t. mijn defecte hd-recorder.

onlangs eindelijk de reparatiedienst van humax te pakken kunnen krijgen voor vragen omtrent het rechtstreeks opsturen van de defecte hd-recorder.
te horen gekregen dat ik zelf de verzendkosten voor de heenweg moest betalen en zij de kosten voor het terugsturen voor hun rekening namen.

daarna contact gehad met een medewerker van ziggo om te vragen of zij bereid waren om de verzendkosten voor het opsturen te betalen omdat ik vond dat dit eigenlijk hun pakkie an was.

deze medewerker was goed op de hoogte van de regels en gaf zelf aan dat het bij wet geregeld is dat als een door hun geleverd apparaat binnen 14 dagen defect raakt de klant gewoon recht heeft op een nieuw apparaat.

vandaag een splinternieuwe hd-recorder ontvanger ontvangen, wederom een humax ihdr-5200c en krijg voor het ongemak ook nog eens een presentje welke verrekend wordt met de maandelijkse factuur.

alleen wel jammer dat de 2 vorige ziggo-medewerkers niet zo goed op de hoogte waren van de "binnen 14 dagen procedure".
dan had ik 2 weken eerder al te horen gekregen dat er een nieuw apparaat opgestuurd zou worden en hadden mij 2 weken irritatie en stress bespaard gebleven.

maar goed, al met al keurig en naar grote tevredenheid opgelost!