Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stef84 - 13-03-2015 18:36:14
Huishouden & Energie

Kussen mline voor whiplash patiënten grote ellende

Ik vind dat de meeste menen die hier psoten wel erg pro-winkeliers zijn. het ljikt me tijd dat we terugkeren naar de oude regel: de klant is koning. zeekr bij dit sorot dure producten kan de rpisj een particulier in de problemen brengen terwijl zo'n groot bedrijf er nauweljisk pijn aan heeft als een product terugkomt. de consumentenrechten meoten gewoon scherper worden geregeld, de consument heeft gelik tenzij duideljk anders bewezen. zo ook bij garantieklachten. is eer een klacht? dan krijt de consumetn per definitie geljik tenzij duideljik anders kan woren bewezen. ik zou dan ok gelijk invoeren dat een bedrijf dat een klacht te laat afhandeld zodat het nodig is om klachtensites en fora ebij te betrekken per definitie wordt verorodeld to thet betalen va 5000 euro smartengeld aan de klager, moet je een sopletten hoe voorkomend ze ineens worden. en alel bedirjven die niet klantgericht wileln zij verdwijen dan geljik van de markt.