Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjefkuh
sjefkuh - 15-03-2015 12:13:09
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Omdat ik de hd ontvanger niet wilde heb ik deze op verzoek van ziggo geweigerd. we zouden samen naar een oplossing zoeken omdat ik graag de hd recorder wilde. na de ontvanger geweigerd te hebben besloot ziggo, zonder overleg, de recorder naar mij te sturen liet men mij weten via twitter. maar toen ik vroeg onder welke voorwaarden bleek dat ik de recorder kon huren. hiermee ben ik niet akkoord gegaan en de recorder is geannuleerd.

als ik dit had geweten dan had ik de ontvanger niet geweigerd. om toch de hd zenders te kunnen ontvangen besloot ik om toch de ontvanger maar te nemen. deze actie was echter niet meer mogelijk voor mij. op zich al vreemd omdat het ter vervanging is van de oude sd ontvanger.
later werd gezegd dat de ontvanger niet meer beschikbaar is. ook vreemd.... andere klanten krijgen het nog wel.
dan maar akkoord gaan met de voorwaarden voor de hd recorder. maar ook deze komt niet meer mijn kant op.

ik heb een alles-ineen pakket waar onder ook interactieve tv valt (on demand etc etc). maar met een sd ontvanger gaat dat niet lukken. omdat ik dus geen hd zenders kan ontvangen op mijn sd ontvanger heb ik sowieso een interactieve hd ontvanger nodig. maar ziggo weigert mij die een te geven! maar mijn contract is wel met één jaar verlengd!