Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-03-2015 16:23:08
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

[quote=sjefkuh schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:24][quote=diumenge schreef op maandag 2 mrt 2015, 19:19]wat is overigens het probleem met een jaarcontract aangaan?

daar is niets mis mee als je het ook wilt. ik wil dit niet. nu kan ik eventueel per maand opzeggen. als ik die gratis ontvanger wil dan kan dat pas over een jaar weer.
als ik de ontvanger koop heb ik dat probleem niet maar dat kost me wel 99 € terwijl anderen een hdr krijgen voor maar 49 €.

dit vind ik dus oneerlijk. ik moet 50 € meer betalen voor een gewone ontvanger.
oké, hier de volledige uitspraak.

blijf ik het niet begrijpen waarom je toen zei dat je geen jaarcontract aan wilde gaan en het nu toch gedaan hebt. (en ook nog eens de gratis hdr misloopt)