Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 16-03-2015 16:44:06
Geldzaken & Recht

Adreswijziging gehandicapte lukt niet bij ing bank

Beste janevert,

wat een vervelende situatie. ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. wanneer een klant geen handtekening meer kan zetten, is een notariƫle volmacht inderdaad een optie.

ik verwijs je graag naar https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/gegevens-wijzigen/beheer-bankzaken/index.html voor meer informatie hierover.

het is helaas niet mogelijk een adreswijziging door te voeren zonder geldige handtekening. het is dan wel benodigd dat zijn bankzaken op een andere manier gerealiseerd kunnen worden.

met vriendelijke groet,

ellanoor