Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 16-03-2015 19:22:21
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

Ik heb mijn verhaal helaas niet af kunnen maken, ik was blijkbaar door mijn tekens heen. dus ga ik hier even verder.

vandaag ben ik naar de vodafone-winkel in hardenberg geweest, om hen nog eens te vragen of zij weten hoe het ervoor staat met de "bugfix" helaas weten zij hier nog niets over. ik heb hen erop gewezen dat ik niet te spreken ben over het totale plaatje, mijn toestel is ondeugdelijk, maar ook het netwerk is erg belabberd. mij werd letterlijk dit gezegd, "tja, sorry hier kunnen wij niets aan veranderen, het is jouw toestel en wij zijn hier niet aansprakelijk voor.' daar had ik ze natuurlijk precies waar ik ze hebben wilde. ik vertelde die beste medewerker dat ik dit toestel bij hen gekocht heb, als winkel ben je verantwoordelijk voor de producten die hij verkoopt. en daarbij betaal ik maandelijks voor een toestel dat ik eigenlijk niet kan gebruiken (+/- 15 euro) zonde van mijn geld. nogmaals werd ik erop gewezen dat het mijn probleem was, het kwam er ook uit met een toon dat ik niet moest zeiken, maar gewoon mijn mond moest houden. ik werd natuurlijk best boos en heb de beste man bedankt voor zijn "helpen" daarna heb ik het welkbekende telefoonnummer 1201 gebeld. ik kreeg een medewerker aan de telefoon van vodafone, die mij overigens netjes heeft geholpen en erg meelevend was. hij vertelde mij dat ik 2 opties had, het toestel nog maar een keer opsturen en hopen dat het nu eindelijk opgelost zou worden, of een 'nieuwe, tweedehandse' overigens wel het zelfde model maar dan een paar dagen gebruikt of dat er bij de bestelling iets verkeerd gegaan was. deze toestellen zijn dus praktisch nieuw. ik vertelde de beste man dat ik voor optie 2 wel wilde gaan. een praktisch nieuw toestel zou kunnen betekenen dat de oudere versies van 4.4 er nog op staan, een versie waar ik geen problemen mee gehad heb. alleen was hij daar wel 2 servicebonnen bij nodig. laat ik nou net de 2de bon niet meegekregen hebben van de winkel... ik terug naar de winkel en mijn bon opgehaald. ik trof daar dezelfde medewerker als eerder vanmiddag. hij vroeg wat ik met die bon ging doen. natuurlijk heb ik hem vol trots hem uitgelegd hoe de vork in de steel stak. hij vond de bon alleen niet zo spannend en bevatte geen echt spannende informatie, vond hij. uiteindelijk heb ik toch de bon meegekregen. toen ik thuis was heb ik meteen vodafone gebeld om de deal in gang te zetten. ik heb in totaal 4x gebeld omdat telkens de verbinding verbroken werd. (mogelijk door mijn toestel of het netwerk) na alle 4 keren mijn verhaal gedaan te hebben en dat ze voor mij gingen zoeken, werd ik doorverbonden naar een collega die er meer van zou kunnen weten. ook die wist niet zeker en heeft mij nogmaals doorverbonden. toen kwam ik bij een persoon uit die mij aangehoord had en doodleuk vertelde, dat de deal die ik eerder die middag gesloten had met de meelevende medewerker niet door kon gaan, want mijn toestel was nog maar 2x opgestuurd... ik wist niet wat ik hoorde, maar vooral niet wat ik moest geloven. deze medewerkster bleef volhouden dat het niet vodafone's schuld was dat mijn toestel nauwelijks werkte, ook werd mij verteld dat het niet hun fout was dat hun netwerk hier zo slecht en instabiel is.

ik weet niet meer wat ik hiermee moet, ik heb een klacht ingediend bij vodafone en hier nu een stuk neergezet. in de hoop dat er iemand is die mij kan helpen. volgens consuwijzer kan ik mijn contract kosteloos ontbinden, maar hier gaat vodafone helaas niet mee akkoord. graag hoor ik of jullie een oplossing weten, ik ben ten einde raad.