Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 16-03-2015 20:29:15
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

[quote=hopetobehelping schreef op maandag 16 mrt 2015, 20:15]beste joƫlle1993,

kan uw vraag helaas niet beantwoorden.
hoop dat u nog iets heeft aan de volgende link voor het oplossen van problemen met de galaxy s5 na de android 5.0 update: klik http://www.androidplanet.nl/tips/galaxy-s5-lollipop-update/">hier.


helaas heb ik dit al meerdere keren geprobeerd, helaas veel zonder resultaat. omdat het ook niet op specifieke apps gaat, maar om het toestel dat slecht of nauwelijks verbinding maakt met het vodafone netwerk, met de daarbij komende zaak dat het toestel regelmatig vastloopt en niet doet wat het zou moeten kunnen doen.

alsnog super bedankt voor uw antwoord, maar vooral dat u wel probeert te helpen. :)