Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 17-03-2015 09:45:09
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

[quote=vodafonewebcare schreef op dinsdag 17 mrt 2015, 09:13]beste joëlle1993,

wat een verhaal! ik kan me voorstellen dat u absoluut niet blij bent met de gang van zaken. uit uw verhaal begrijp ik dat u inmiddels hierover ook een klacht heeft ingediend. op welke manier heeft u dit precies gedaan?

met vriendelijke groet, désirée

vodafone 24/7 web crew

ik heb klachten ingediend via het klachtenpanel op jullie site, maar ook via de link die ik kreeg omdat ik naar de vodafone klantenservice gebeld had. alles heb ik ingevuld op "ronduit belachelijk" en "zeer slecht" ik moet hierbij wel zeggen dat ik het wel erg tof vind dat er 1 medewerker met mij meedacht en serieus luisterde, hij wilde ook meerdere stappen te ondernemen en aan te bieden. alle mensen die ik later en nog een keer in de winkel gesproken heb lieten mij echt weten dat ik maar een beetje aan het zeiken was en dat ik maar moest wachten op de bugfix voor mijn toestel. inmiddels word dit al minimaal 2 maand geroepen. en dan nog niet te spreken over het sleche netwerk dat hier in de lucht hangt... hierover word mij inmiddels al sinds augustus vorig jaar beloofd dat mijn bereik en netwerkdenkking beter zou worden, maar helaad is ook dit een loze belofte. de enige manier die ik nog zie is dat jullie mij de optie geven om mijn abonnement kosteloos te ontbinden, want vertrouwen heb ik niet meer in vodafone.

graag hoor ik van u,

met vriendelijke groet,
joëlle