Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emiel01 - 17-03-2015 18:28:01
Geldzaken & Recht

Moneyou blokkeert mijn spaarrekening

We zijn nu een week verder na mijn eerste telefoontje, en ik heb geloof ik alle medewerkers bij moneyou al aan de telefoon gehad. men kan mij nog steeds niet vertellen waarom mijn spaarrekening is geblokkeerd 'we wachten het onderzoek af' is wat ik telkens te horen krijg.

apart in mijn beleving doe je eerst onderzoek en blokkeer je daarna een rekening ipv een rekening te blokkeren en daarna nog eens onderzoek te doen of dit terecht is.

wederom kan niemand mij vertellen wanneer het onderzoek is afgerond of wanneer ik antwoord kan verwachten. heeft iemand soortgelijke ervaringen?
indien een rekening geblokkeerd wordt is de bank verplicht mij zo spoedig mogelijk te informeren van de reden, zodat ik kan werken aan een oplossing en de blokkade ongedaan kan maken. ik kan nu alleen maar wachten en mezelf afvragen of er iets speelt waarvan ik niet op de hoogte ben.