Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 17-03-2015 18:31:41
Geldzaken & Recht

Moneyou blokkeert mijn spaarrekening

Ik ben het niet eens met de uitkomst van de behandeling van de klacht. wat nu?

wanneer de uitkomst van de behandeling van een klacht niet naar tevredenheid is, dan hebben klanten bij moneyou maximaal drie maanden de tijd om deze schriftelijk voor te leggen aan het klachteninstituut financiële dienstverlening (kifid).

download het standaardformulier vanaf de website van kifid. vul het in, print het uit en verstuur het formulier naar onderstaand adres:
klachteninstituut financiële dienstverlening (kifid)
postbus 93257
2509 ag 's-gravenhage

ook kun je je klacht direct voorleggen aan de bevoegde rechter.