Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emiel01 - 17-03-2015 18:37:54
Geldzaken & Recht

Moneyou blokkeert mijn spaarrekening

Ja, kifid heb ik ook naar gekeken inderdaad, dit heeft 2 nadelen:

'pas wanneer de financiƫle dienstverlener schriftelijk heeft aangegeven dat u er samen niet uitkomt, kunt u naar kifid.'

'informeer eerst bij uw dienstverlener of de klacht is ontvangen en in behandeling genomen. als uw dienstverlener niet binnen zes weken reageert, kunt u de klacht indienen bij kifid.'

de termijn van zes weken is nog niet verstreken na mijn eerste email, en tevens hebben ze mij ook nog niets schriftelijk meegedeeld.