Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ltmvz
ltmvz - 17-03-2015 20:50:53
Voeding & Gezondheid

Dinsdag 17-03-2015

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 17 mrt 2015, 13:08]
hebt u zelf geen mobiele telefoon? dan kunt u de sms-controle aanvragen met het mobiele nummer van een gezinslid. u ontvangt de sms-code op dat nummer.

is dit niet mogelijk? neem dan contact met ons op. wij kijken samen met u naar een passende oplossing.
dat doen zij dus duidelijk niet.

ik heb eerst aan vgz gemeld dat ik bewust geen mobiele telefoon heb of wil omdat ik meer dan voldoende bereikbaar ben en toen antwoordden zij dat ik het apparaat van een familielid kon gebruiken. (je moet er maar op komen).

nadat ik had laten weten dat ik geen familieleden met mobiele telefoons in mijn omgeving heb, kreeg ik het volgende antwoord:

..."je kunt zonder sms-controle binnenkort geen gebruik meer maken van mijn bewuzt. ik vind het vervelend dat ik je geen positiever nieuws kan brengen.
uiteraard kun je met al je vragen en verzoeken bij onze klantenservice terecht. heb je een vraag over je zorgverbruik of wil je een wijziging doorvoeren? laat het ons dan weten, we helpen je graag.

verder geef je aan dat de antwoordlink niet werkt. dit is een bekend probleem. je hebt de mogelijkheid via de website een nieuwe e-mail te sturen.
"...

samengevat: zoek het lekker zelf uit!