Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 18-03-2015 15:55:22
Huishouden & Energie

Hoe om te gaan met probleem zie vraag

U krijgt de spiegel en misschien ook wel de lijm vergoed van de verkoper, wat wilt u nog meer ?
de kit is verkocht in oktober 2014 en de (uiterste) verwerkingsdatum van de kit was ook oktober 2014.
dat u de kit niet direct, maar een paar maanden later, heeft gebruikt kon de verkoper niet weten, tenzij u hem dat bij aankoop duidelijk heeft aangegeven.
hiermee zou het probleem moeten zijn opgelost, of u moet nog meer schade hebben geleden.
indien er meer schade is ontstaan als gevolg van het vallen van de spiegel dan moet u de verkoper daarvoor aansprakelijk stellen, echter alleen als u kunt bewijzen dat u de verkoper er op hebt gewezen dat u de kit pas enkele maanden later ging gebruiken.
vervolgens zult u dan ook nog moeten kunnen aantonen dat aan u, op het moment van aanschaf, een ondeugdelijk product is geleverd en dat het bevestiging van de spiegel, die u zelf heeft uitgevoerd, conform de montage instructie van de kit heeft uitgevoerd.