Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 18-03-2015 19:32:07
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

Dit is wat ik van vodafone ontving... natuurlijk dikke onzin dat een klant zelf zijn/haar toestel moet gaan flashen waardoor de garantie kan vervallen.

18-03-2015 ons antwoord
geachte heer klokkers,

hierbij reageer ik op uw email over de reparatie van uw toestel.

allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

op de reparatiesite kan ik op de servicebon kan ik het volgende zien:

tijdens de reparatie is gebleken dat uw klachten niet door een
hardwarematig defect worden veroorzaakt.

derhalve heb ik op internet gezocht voor een downgrade van het besturingssysteem:

hierbij de link waarin de stappen staan voor deze downgrade:

http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/489071-tutorial-downgrade-samsung-galaxy-s5-5-0-4-4-kitkat.html

mocht u na deze downgrade nog altijd problemen ervaren wil u vragen om uw toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden en mij het nieuwe irmavodanummer direct na aanmelding door te geven. vervolgens zal ik dynafix verzoeken om een expertise onderzoek te starten waarbij uw toestel extra uitvoerig wordt onderzocht door een productspecialist.

ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,
n.bessems

vodafone online service team