Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 18-03-2015 19:35:06
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

[quote=akkerdistel schreef op woensdag 18 mrt 2015, 18:40]@joƫlle1993 vodafone probeert je enkel aan het lijntje te houden, wat ze zo te zien goed lukt en de webcare gaat hier gewoon verder mee.

zie https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">hier wat te doen.

dank u, hier kan ik zeker wat mee. alleen heb ik de site 'consuwijzer.nl' al meerdere keren bij hen onder de neus gedrukt. helaas blijft vodafone volhouden dat zij geen verantwoordelijke zijn voor het toestel en de services... wat wettelijk wel zo is, ik schaf een toestel met abonnement aan bij hen. tja, als ik nu een kpn abonnement had in plaats van een vodafone, dan had vodafone recht van spreken.