Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 18-03-2015 19:37:14
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

[quote=tijger1 schreef op woensdag 18 mrt 2015, 19:10]@joƫlle1993


wat een grenzeloos optimisme om te veronderstellen dat vodafone vandaag contact met u op zal nemen.

het webcareteam "zoekt" het uit en vindt het "vervelend" maar kan verder niets anders doen dan dat u het abonnement mag afkopen. voor de volle prijs wel te verstasn.

inderdaad hier ben ik het ook helaas mee eens, maar het kan niet zo zijn dat vodafone die voor de wet aansprakelijk is voor zijn of haar services en toestellen hier niks mee kan. zij ontkennen dat zij niet fout zitten wat tot grote ergernis lijd bij mij. ook komen ze zoals je hierboven kunt lezen niet met een normale en nette klantgerichte oplossing, wat ook tegen hen kan werken als ik dit via een juridische weg ga aanpakken.