Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jolle1993 - 19-03-2015 14:39:40
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 19 mrt 2015, 14:21]niet zomaar automatisch incasso stopzetten, dat is vragen om problemen.

eerst in gebreke stellen (voorbeeld brieven bij consuwijzer), dan kun je opzeggen en dan kun je dat pas doen. echter zal vodafone je linea recta een incassobureau op je dak sturen, kun je negeren, maar vereist wel 'n beetje sterk in de schoenen staan.

doe het allemaal schriftelijk (aangetekend - mail formulier - fax), zorg dat je een bewijs van ontvangst hebt.

klopt, ik heb consuwijzer helemaal doorgespit. alleen kan een deel van de procedure toch via de rechter gaan? dit is een nogal duur grapje als je geen rechtsbijstand verzekering hebt. dat is ook de reden waarom ik er met vodafone onderling over eens probeer te worden. natuurlijk zijn tips altijd van harte welkom en ik kan u mededelen dat ik erg blij ben met hoe u mij te hulp schiet.

ik ga sowieso kijken hoe ik dit aan ga pakken en of ik een een e-mailadres kan vinden van de vodafone klachten service. een webcare en klantenservice heb ik ook niets aan.