Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 20-03-2015 16:53:16
Computers & Telefonie

Vodafone thuis problemen

Beste jeffbram,

vodafone heeft niet echt een beste naam.
als ik uw vraag goed begrijp dan komt er aanstaande dinsdag bij u een monteur langs. dat is gerekend vanaf nu, de 2e werkdag. wellicht niet onverstandig om daar op te wachten, dat in ieder geval die afspraak wel doorgaat.

consuwijzer schrijft het volgende wat u als consument kunt doen: klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.

ben vroeger klant geweest van vodafone. helaas heb ik dezelfde ervaring als u dat de klantenservice 100% waardeloos is (daarom ben ik ook geen klant meer). het 'bestoken' en 'niet al te vriendelijk blijven' heeft voor mij destijds de pijn wel enigszins verzacht. bij heel veel klantenservices moet je door 'level 1' heen zien te stoten om iemand aan de lijn te krijgen die wel iets voor je kan doen. gezien uw afspraak met een monteur over enkele dagen heeft dit voor nu weinig zin. mochten uw problemen dinsdag niet opgelost worden dan uiteraard wel.