Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 24-03-2015 20:19:53
Computers & Telefonie

verzonden laptop

[quote=tukker 39 schreef op dinsdag 24 mrt 2015, 20:13]post nl zegt dat het niet hun schuld is omdat ik zelf de verkeerde plaatsnaam er op heb gezet.
maar men zegt ook dat dit adres niet bestaat. ra ra hoe kan dit. er is toch voor getekend.
bij het aanbieden van het pakketje, wordt het adres (de postcode) in het systeem ingetypt, wanneer hier 'n fout in zit wordt er een melding gegeven (printen van het bonnetje onmogelijk).
uiteraard roept postnl dat het niet hun schuld is (opdat dat zo lekker makkelijk is) iemand heeft daar toch echt zitten slapen. echter probeer dat postnl maar eens duidelijk te maken.