Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeannetteb - 25-03-2015 00:07:51
Garantie & Verzekeringen

Hersteladvies "verzekeren is vooruitzien.nl"

Ik krijg kippenvel bij de zin dat u wat ondertekend hebt....
stuur in ieder geval die melding waar u het over heeft, dat u niet verder van hun diensten gebruik wilt maken, en dat u verder ook niet meer wilt worden benaderd met aanbiedingen. naar de adviseur maar ook naar het kantoor. stuur de mail ook cc aan uzelf en vraag om een leesbevestiging, en bewaar deze goed.
lees wat u getekend hebt nog eens goed door!
laat vooral niet teveel tijd verstrijken, die fout heb ik gemaakt omdat de materie zo ingewikkeld was, anders vervalt een eventuele herroepingsrecht. hebt u mail gekregen van de adviseur, bewaar die goed. ik had iets (mail) weggedaan omdat het beschadigd was binnengekomen en dit bleek later had ik kunnen gebruiken als bewijslast... en zo kan ik nog wel even doorgaan.... denk goed na bij alles wat er gebeurd en wat u doet. het heeft mij heel wat ellende gebracht....
zet goed de situatie en het verloop van het gesprek en uitspraken op papier. ik heb dit ook gedaan en naar de afm gestuurd. mocht er toch een rekening komen dan kunt u de hulp inroepen van het kifit, zij kunnen u helpen/ bemiddelen. ik hoop dat het hier bij blijft voor u en het met een sisser afloopt en u niets meer van ze hoort. hun product oordeel ik niet over of het goed of fout is, het was niet wat ik wilde. maar hun werkwijze, slinks, misleidend en bijna dwingend keur ik ten zeerste af!