Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 25-03-2015 10:25:23
Geldzaken & Recht

Hoe krijg ik mijn geld terug van media markt webshop?

[quote=don-chriz schreef op dinsdag 24 mrt 2015, 23:15]ik zie hier mijn twijfels over "goedkoper" internet shoppen steeds meer worden bevestigd..... gaat er iets fout dan gaat het goed fout. ook ik heb mijzelf eens laten verleiden en daardoor een slechte ervaring meegemaakt maar er van geleerd. in mijn geval niets om wakker over te liggen maar toch... teleurstelling. maar ja... het was goedkoper hé?
****knip geneuzel****

ik koop al jaar en dag online, ook internationaal, nog nooit iets fout gegaan, alleen een keer een telefoon-accu uit china voor goed 5 euro, inclusief vervoerskosten, die niet deugde, en dat had ik kunnen verwachten voor die prijs.
is dat een maatstaf?

in 2014 is er voor bijna 14 miljard euro online omgezet in nederland, denk je dan dat er nooit eens iets fout gaat?

klik-> http://www.gfk.com/nl/news-and-events/news/paginas/nederlanders-besteden-in-2014-bijna-14-miljard-euro-online.aspx">nederlanders besteden in 2014 bijna 14 miljard euro online

de nederlandse consument heeft in het afgelopen jaar voor circa 390 miljoen euro aankopen gedaan bij niet-nederlandse websites, zo heeft marktonderzoeker gfk becijferd. ongeveer een op de vijf nederlanders van vijftien jaar of ouder winkelt op buitenlandse websites.

klik-> http://tweakers.net/nieuws/101929/een-op-vijf-nederlanders-kocht-in-2014-via-buitenlandse-webshop.html?nb=2015-03-17&u=0900">een op vijf nederlanders kocht in 2014 via buitenlandse webshop

uiteraard zullen er wel ergens problemen zijn bij al die online aankopen, maar hoe wordt het opgelost, daar gaat het om.
en doet men eerst terdege onderzoek voordat men een online aankoop doet?

een groot deel van de klachten op dit forum betreft aankopen gedaan in fysieke, dus stenen winkels.
is dat een maatstaf?
deugen daarom de stenen winkels niet?