Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

om
omer- - 25-03-2015 12:56:07
Computers & Telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Nou wat ben ik goed geholpen zeg:

"ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. ik heb contact voor je opgenomen met onze bezorgdienst om e.e.a. na te vragen. helaas heb ik dus op dit moment nog geen concrete oplossing voor je.
zodra wij een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. excuses voor de samenloop van omstandigheden.
met vriendelijke groet,"

ik heb echt helemaal niets aan deze reactie van vodafone. dit zou net zo goed kunnen betekenen dat ik nog twee maanden moet wachten op mijn bestelling.

ik krijg heel erg het vermoeden dat vodafone de klanten die eind februari een bestelling hebben geplaatst bewust aan de kant zet in de hoop dat ze hun orders annuleren. de producten zijn waarschijnlijk per abuis voor een te laag bedrag op de website geplaatst waardoor ze met een boze directeur zitten terwijl er voor de consument geen enkel reden was om te twijfelen over de prijs.

iemand ervaring met de geschillencommissie?