Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Alcatel one touch pop c7 wifi valt steeds uit
Ik heb nu hopelijk de oplossing gekregen. ik zal het hieronder zetten. de laatste instelling stond bij mij dus verkeerd. ik heb het net veranderd, dus het is nog even afwachten of het inderdaad de oplossing is! ik laat het hier nog weten! iedereen iig hartelijk dank voor de reacties.
de oplossing is
in uw modem onder hoofdstuk wmm
enegiebeheer
wmm support ja
no-acknowledgement nee
power save support nee deze staat nu op ja moet op nee staan