Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 25-03-2015 18:37:39
Computers & Telefonie

Torenhoge rekening van tele 2

Controleer de instellingen van de telefoon. kennelijk heeft u een niet internetkaartje/abonnement in een smartphone gestoken. dus gaat u voor de hoofdprijs qua data gebruik. schakel alle internet gebruikers, dus ook alle apps, direct uit. vraag uw zoon om assistentie in deze, hij kent de telefoon. gebruik alleen internet als dit thuis via de wifi geschakeld is.

een specificatie zal een probleem zijn en vermoedelijk zal u ook de volledige rekening moeten betalen, tenzij de provider u welwillend is. de data is gebruikt, dus ik vrees met grote vreze. voor nu zou ik direct de sim kaart uit de gsm verwijderen en uw zoon contacten.