Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tm
tma - 26-03-2015 16:11:11
Vakantie & Reizen

Wat te doen als een servicenummer geen gehoor geeft

[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 15:00].....maar het ticket ziet er onjuist uit. .....
hoezo?
misschien is er wel niets mee aan de hand.


niet helemaal het punt lijkt me, mocht er 'niets mee aan de hand zijn' dan zou het nog steed erg fijn zijn als iemand van supersaver dat al dan niet via de telefoon of email kan bevestigen.

---

met 'het ticket is onjuist' doel ik op de gegevens van de boeker, deze heeft volgens de bevestiging de nederlandse nationaliteit wat niet juist is. deze data wordt in het bestelproces via supersaver.nl niet gevraagd. er wordt waarschijnlijk vanuit gegaan dat je nederlands bent aangezien het via een nederlands domein betreft. nu zou dit op zijn minst voor onduidelijkheden op het vliegveld kunnen zorgen. vandaar dat ik graag in contact zou komen met iemand van supersaver travel om dit aan te passen.