Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 27-03-2015 07:09:59
Computers & Telefonie

Vodafone life! content op de rekening

Beste zorganisatie,

laat ze maar met bewijs komen dat u een abonnement bent aangegaan voor 'vodafone life! content'.
betwijfel of ze dat hebben.
als ze daar niet mee op de proppen willen of kunnen komen of niet het hele bedrag aan u retourneren dan naar de geschillencommissie stappen. zie ook de informatie op consuwijzer, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
men gokt er gewoon op dat men voor dat bedrag 'het maar laat zitten'. ze weten zelf ook heel goed dat ze heel fout bezig zijn.
natuurlijk was het beter geweest als u uw rekeningen eerder had gecontroleerd, maar dat vodafone u dit verwijt is wel bizar. alsof vodafone over zichzelf zegt 'wij maken er een potje van en dat had u kunnen weten en daar had u op moeten anticiperen'. de omgekeerde wereld in mijn ogen.
uiteraard alle communicatie goed bewaren en liefst zwart op wit.