Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardrasta
eduardrasta - 28-03-2015 19:51:15
Computers & Telefonie

Vodaona geen netflix meegeleverd

28 maart 2015 vervolg netflix en vodafone

op 4 februari 2015 heb ik via facebook messenger een bericht gekregen en een link waarmee ik me voor netflix kon aanmelden, en het werkte ....... althans daar leek het op.
nu had ik al netflix en betaalde ik deze altijd via mijn creditkaart, maar volgens vodafone maakt dat niet uit , want in die 6 maanden hoef ik dan niks te betalen.
op 4 maart 2015 heb ik dit gemeld aan vodafone en daar kreeg ik het volgende antwoord
bedankt voor je privebericht wij beantwoorden alleen op priveberichten die op ons verzoek zijn verzonden. heb je een vraag waarbij je hulp nodig hebt van onze klantenservice stel deze dan ................................................

ik had alle vorige vragen hiervoor ook gesteld via messenger van facebook.

vanavond contact opgenomen met netflx en die schrijven me dat ik niet aangemeld ben via vodafone, en ze zien ook dat ik gewoon betaal per creditkaart aan hun en vodafone komt hier niet in voor .....

kortom we zijn zo'n 4 maanden verder en het resultaat is nul 0