Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cl
claudia1978 - 29-03-2015 20:31:57
Computers & Telefonie

Wijziging in algemene voorwaarden vodafone?

[quote=hopetobehelping schreef op zondag 29 mrt 2015, 20:26]beste claudia1978,

de algemene voorwaarden zijn niet in uw nadeel gewijzigd, derhalve is deze wijziging geen wijziging waardoor u onder uw contract uit kunt komen.
lees hier wat consuwijzer er over zegt, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden">hier.

[quote=tijger1 schreef op zondag 29 mrt 2015, 20:27]wat is uw nadeel dan?

het probleem is (en dat heb ik nog niet verteld) dat vodafone zijn zaakjes niet op orde heeft. doordat ik die btw-vermelding nodig heb voor mijn bedrijf (en ik mág gewoon een particulier abonnement gebruiken als zzp'er), zouden particuliere abonnement inmiddels geen btw-vermelding meer hebben en zakelijke profielen wel. wat schetst mij de verbazing? ik heb nu geen btw-vermelding op mijn nieuwe facturen en mijn man (particulier) dus wel. conclusie: ik kan nu mijn btw niet aftrekken.... en dat kost mij dus geld...