Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 30-03-2015 15:28:41
Computers & Telefonie

Factuur mobiel

[quote=minnesotakid schreef op maandag 30 mrt 2015, 12:48]om te beginnen: ik weet dat ik stom ben geweest, sinds 2008 heb ik, ten onrechte, iedere maande een factuur mobiel van kpn betaald. dit was een abonnement 1x internet bundel start á e. 24.14 per maand dat ik nooit gebruikte omdat ik op mijn mobiel nooit gebruik maakt van internet.

sinds 2008 en er nu pas achter komen, dat u geheel terecht een rekening krijgt voor een geleverde dienst.
dat u van deze dienst geen gebruik maakt, wil niet zeggen dat de rekening daarvoor ten onrechte aan u is aangeboden.
kpn heeft aan u, behoudens het leveren van een correct werkende dienst, geen enkele verplichting of hoeft u in het geheel niets te restitueren.
u heeft blijkbaar het betreffende abonnement reeds opgezegd en na de opzegtermijn bent u er dus van af.
hoe zuur het ook is en hoe onrechtvaardig het misschien in uw optiek ook is, u zult dit moeten nemen zoals het is en het verder achter u laten.