Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 30-03-2015 18:35:44
Computers & Telefonie

Wijziging in algemene voorwaarden vodafone?

[quote=vodafonewebcare schreef op maandag 30 mrt 2015, 09:45]beste claudia1978,

op grond van de regelgeving van de belasting dienst zijn wij niet verplicht een factuur uit te reiken. meer informatie hierover kun je vinden in deze link http://bit.ly/pn0psv. vodafone heeft er voor gekozen om haar particuliere klanten een rekening te verstrekken waarop de kosten inclusief btw staan om het makkelijker en duidelijker voor klant te maken.
het betreft hier dus geen wijziging in de algemene voorwaarden. het is daarom niet mogelijk om je contract vroegtijdig kosteloos te annuleren.

met vriendelijke groet,

anoeska
vodafone 24/7 webcrew


beste anoeska,

als u goed gelezen had dan had u gezien dat claudia1978 een zakelijk profiel bij vodafone heeft.
u antwoord is mooi, maar raakt dus kant nog wal.

vodafone dient aan claudia1978 facturen met btw vermelding te versturen. dat gebeurt nu niet en derhalve blijft vodafone in gebreke.
snap overigens niet dat dit blijkbaar zo moeilijk is voor vodafone. het kan niet meer zijn dan gewoon ergens een vinkje in de klantgegevens goed zetten. mag toch hopen dat de wil om een klant te helpen en zich netjes aan de wet te houden er is bij vodafone.