Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-03-2015 23:16:13
Computers & Telefonie

Filmspeler.nl onbetrouwbaar

Simondrvz schreef op maandag 18 aug 2014, 22:11: hallo,
ik heb een speler die ik gekocht heb bij filmspeler.nl retour gestuurd maar nog steeds geen geld terug gezien(al 3mnd geleden)
ik zie ook hier op de site dat dit wel meer voorkomt bij filmspeler.nl
ik wil het nu uit handen geven aan mijn rechtsbijstand of kan ik beter naar een incassobureau gaan?


beste mensen,

ook ik heb hetzelfde aan de hand nu.

18 maart apparaat teruggestuurd (aangetekend!!). 20 maart aangeboden maar niet in ontvangst genomen. pakket staat nu bij de ah te wachten in almere. ook hoor ik geen bericht van afterpay dat de order geannuleerd is.

filmspeler heeft zijn voorwaarden aangepast zodat je nu eigenlijk nooit je product kan terugsturen. volgens mij zijn ze hiermee over de scheef gegaan. ze baseren het niet kunnen terugsturen op het feit dat het:

1. software is
2. op maat gemaakt product is

dit is in beiden gevallen niet waar. ik denk dat ik de stichting consuwijzer maar eens een onderzoek laat starten naar deze onderneming.

heb ze vandaag nog maar eens een bericht gestuurd dat het pakket af te halen is (het staat al 10 dagen bij appie).

graag een reactie wat jullie vinden van deze nieuwe voorwaarden? dit klopt toch niet?