Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 01-04-2015 22:26:30
Huishouden & Energie

5-jarig contract essent

[quote=forumessent schreef op woensdag 1 apr 2015, 11:58]beste harmendouwe,

het is erg jammer om te horen dat je deze ervaring hebt. in de mediamarkt doen wij graag een aanbod aan onze bestaande klanten. hier hebben wij echter wel richtlijnen voor.

op het moment dat je een klant bent van essent zijn er twee mogelijkheden voor het ontvangen van correspondentie, waaronder contractverleningen: per e-mail en per post. als ik het zo lees is jouw voorkeur per e-mail en heb je ook een (correct) e-mailadres doorgegeven. redelijkerwijs verlangt essent van haar klanten dat als zij een e-mail krijgen dat die ook gelezen wordt. deze verantwoordelijkheid ligt te allen tijde bij de klant.

je geeft aan dat in de winkel je gegevens gecheckt zijn. als er in de mediamarkt een overeenkomst wordt afgesloten communiceren wij naast zaken als tarieven, betaalwijze, voorschot, indien van toepassing bedenktijd en andere zaken ook de wijze waarop wij de bevestiging van deze overeenkomst sturen.

als de bevestiging verstuurd is naar het door jou opgegeven e-mailadres, wat jouw voorkeurskanaal is, gaat indien van toepassing een bedenktijd van veertien kalenderdagen in. als wij in deze periode geen annulering hebben ontvangen gaat het contract in en wordt het bindend. dat is ook gebeurd bij jou als ik het zo lees.

wij kunnen geen overeenkomst afsluiten zonder klantcontact. hier wordt streng op gecontroleerd. je vrouw is met essent in gesprek gegaan bij de stand van essent in de mediamarkt. nadat gegevens zijn doorgegeven en het aanbod is besproken kan het aanbod pas verwerkt worden.

ik zou hierover graag verder in gesprek gaan om jouw specifieke situatie door te nemen. als jij dit ook wilt ontvang ik graag een e-mail op webcare@essent.nl met een kopie van jouw klacht,je postcode, huisnummer, telefoonnummer en ter controle de geboortedatum van de contractant. alvast bedankt voor de moeite.

met vriendelijke groet,
dave
essent webcare

weet u waar ik een allergie van krijg? het aanspreken/schrijven: met je, jij, jou en jouw van uw cliënten. goede sier wordt gemaakt om uw cliënteel met u en uw te communiceren.