Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 03-04-2015 10:02:51
Elektronica & TV

Mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?

Hallo joke_157,

ik zie dat er wat onduidelijkheid is rondom de brief die je van ons ontvangen hebt. uiteraard wil ik deze onduidelijkheid graag bij je wegnemen.

het klopt dat er iets mis is gegaan met de betalingen van je prepaid beltegoed. zoals in de brief uitgelegd wordt, zijn bepaalde opgewaardeerde bedragen niet toegevoegd aan je factuur en dat betekent dat je soms wel en soms niet hebt betaald voor het opwaarderen. ik snap best dat dit verwarrend is.

wanneer je inlogt op de https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2/">mijntele2 prepaidomgeving kun je precies zien wanneer je opgewaardeerd hebt. eventueel kan ik dit ook voor je uitzoeken, maar dan heb ik wat meer informatie van je nodig. heb je hier trouwens al eerder contact over gezocht met ons en wat is er toen afgesproken? ik wil je wel vermelden dat openstaande facturen, ondanks het blokkeren van ons rekeningnummer, wel open blijven staan.

ik hoop dat ik je op deze manier wat meer informatie heb kunnen geven. mocht je willen dat ik het één en ander voor je uitzoek, wil ik je vragen een apart topic op ons https://forum.tele2.nl/"> forum aan te maken en mij via een https://forum.tele2.nl/members/jefta-tele2-82458">privébericht jouw volledige naw-gegevens, klantnummer en geboortedatum te sturen.

laat je het me even weten?

we houden contact,
jefta van tele2