Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joke1_57 - 06-04-2015 14:29:38
Elektronica & TV

Mag na 9 maanden alsnog opwaardering prepaid gevorderd worden?

Beste jefta van tele2,

inmiddels al twee klachten brieven geschreven ( antwoord hierop duurt 14 werkdagen) , met een live medewerker gechat en gebeld met de klantenservice aan de hand van de factuur die ik opgestuurd heb gekregen, met als termijn van de factuur: over januari t/m maart 2015 die op 6 januari betaald is, dus dat klopt ook al niet.
ik heb gebeld met corien, die zegt dat die factuur dus is van juni 2014, maar dat er geen bewijs van kan worden gegeven dat ik heb opgewaardeerd/ niet betaald zou hebben. zij heeft me advies gegeven om naar de afdeling vergoedingen te mailen, met een verzoek om "kwijtschelding" van de factuur van 25 juni 2014 om dat het niet bewezen kan worden vanuit tele 2 dat het misgegaan is.( antwoord hierop duurt 10 werkdagen)

de afschrijving zou 7 april afgeschreven moeten worden, maar is dus geblokkeerd omdat ik die factuur niet onbewezen ga betalen. ik wacht het antwoord op mijn klachtenbrieven en de afdeling vergoedingen af, evt. bel ik nogmaals als de herinnering binnenkomt, met de mededeling dat het allemaal loopt, dan moet dat maar bij bijzonderheden gemeld worden in het dossier. ik ga dus ook geen verhogingen oid betalen, ik was op tijd met melden dat ik het er niet mee eens ben, jammer dat alle reacties van tele 2 zo laat komen of helemaal niet ( zoals het terugbellen binnen 24 uur, er is helemaal niet teruggebeld)

verder wil ik nog melden dat het inloggen ook niet lukt, ondanks herhaalde pogingen, dus er mankeert veel aan de site van tele 2 .

het contact komt steeds van mijn kant, helaas....ook nog eens naar u een speciaal bericht gaan doen gaat me te ver, ik heb al voldoende ondernomen om het rechtgezet te krijgen.

zodra de uitslag bekend is , schrijf ik hier weer.

j.v.a.