Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-04-2015 20:09:39
Computers & Telefonie

Abonnement vodafone

Ik ben weken bezig geweest om vodafone opzeggen. hun telefoon geeft alleen maar: "alle medewerkers in gesprek". inloggen kon niet meer; hadden ze veranderd. e-mailadres hebben ze niet. etc. etc. eindeloos bij ze gezeurd via facebook. eindelijk een postadres gekregen waar ik m'n opzegbrief kon heen sturen.
vodafone
postbus 1500
6201 bm maastricht.
antwoord moet nog komen.
mijn belangrijkste reden op te zeggen was, dat ik ineens niet mee kon inloggen.
en ze ongevraagd mijn instellingen veranderd hadden. waardoor ik iedere keer uit het diepst van m'n slaap werd gehaald door ongevraagde reclame-sms-en van vodafone.
heel irritant. doe er alles aan om onder dat abonnement uit te komen. schakel nationale ombudsman in. dreig met de consumentenbond. succes.