Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-04-2015 14:52:10
Computers & Telefonie

Afgesloten van de wereld

Pino123 schreef op woensdag 8 apr 2015, 13:47: je kosten verhalen wordt gewoonweg lastig. mobicross geeft verkeerde informatie, maar handelt wel naar de opzegging. tele2 handelt niet naar de toezegging. persoonlijk vind ik het een lastig verhaal waar je als consument echt niet als winnaar uit gaat komen.

ik zou zeggen, stap over naar kpn en meldt tele2 af, waardeloze service

dat was mijn gedachte ook, echter vermoed ik dat het dan nog langer gaat duren, want ik heb ook al meer dan eens te horen gekregen dat 'men' wettelijk verplicht is zich aan de maand opzeg/aansluit tijd te houden. de consument dient immers twee weken bedenktijd te hebben.......
daarnaast handelt mobicross niet helemaal correct, want de afspraak was 6 april. niet 2 april.

@tijger1: niet zo denigrerend graag. dan begrijp je dus niet wat ik zeg.
maar benzinekosten worden bijvoorbeeld gemaakt omdat we overal heen moeten schieten om te kunnen werken. wij zijn voor werk en scholing wel afhankelijk van internet.
daarnaast werkt tele2 wel via netwerk van de kpn.
en een dongel dient men ook zelf te regelen; men zei dat het ook aangesloten dient te worden --> tegen de tijd dat het actief is, is het abootje bij tele2 ook al actief.