Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nielsone1992 - 08-04-2015 15:42:53
Computers & Telefonie

Ziggo - internet

Laat je door verbinden met de afdeling opzeggingen. leg daar het voorledig probleem voor en meld dat je er helemaal klaar mee bent. zij zullen er namelijk dan alles aan doen om jou bij hun te houden. sinds ziggo samen is gegaan met upc is het idd hopeloos bij ziggo. ze vergeten veel en komen beloofde dingen niet snel na. ik heb het het idee dat de klanten service zelf achterloopt in informatie. ik kan je allen adviseren daar nog eens heen te bellen en ook melden dat je een voorledig logboek bij houd.