Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bianchi12 - 09-04-2015 12:44:28
Computers & Telefonie

Probleem met glasvezel internet fiber

Ik heb fiber meerdere malen gebeld, soms meer dan 1,5 uur wachttijd voordat ik iemand aan de lijn had, aangezien het probleem een glasvezelprobleem was, had fiber dit moeten melden bij cogas, de netwerkbeheerder, ik heb ook meerdere keren met cogas gebeld, fiber heeft nooit aan cogas doorgegeven, dat er een probleem was met de glasvezelverbinding.
na het overstappen naar caiway stond de volgende dag een monteur van cogas voor mijn deur, het probleem was binnen 5 minuten opgelost.
dat is wat ik fiber verwijt, ze hebben nooit aktie genomen bij cogas!!
dus zij hebben een wanprestatie geleverd