Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bianchi12 - 09-04-2015 12:46:20
Computers & Telefonie

Probleem met glasvezel internet fiber

Mijn reactie op de vordering van fiber:

geachte heer, mevrouw,

op 3 april 2015 stuurde u mij een brief waarin u € 132,32 van mij vordert. ik kan met deze vordering niet instemmen en wel om de volgende redenen.

deze vordering betreft een onterechte vordering van fiber nederland b.v te amsterdam, hierover is meerdere keren zowel telefonisch als via email (klantenservice) contact geweest met fiber nederland.

kopie brief aan fiber nederland:

oldenzaal, 20 februari 2015,

geachte heer, dame . . .
hierbij zeg ik met onmiddellijke ingang mijn abonnement bij fiber op en wel om de volgende reden:
op dinsdag 11 februari j.l. heb ik de ontvangen hardware van fiber geïnstalleerd om ong 12.00u was ik daar klaar mee, echter geen internet verbinding en dus ook geen tv, meerdere keren gebeld met jullie technische ondersteuning, na uren wachten een aantal testjes doorgevoerd, samen met een technische man van jullie, conclusie bij mij thuis is alles ok het ligt aan de glasvezelverbinding.
na veel heen-en weergebel, dat mij nu ook al kapitalen heeft gekost, blijkt dat fiber in gebreke is gebleven om dit te melden bij de cogas, de glasvezelbeheerder in deze regio, ze hebben nog nooit bericht van fiber gehad, wel was de “patch”geïnstalleerd, maar dat e.e.a niet werkte was daar onbekend.
opnieuw geprobeerd met jullie contact te krijgen, uren aan de telefoon gezeten, het lukt maar niet . .
we zijn nu een week verder en ik heb nog steeds geen internet of tv!
op 20 februari ben ik overgestapt naar caiway, ook deze provider liep tegen hetzelfde probleem aan, echter zij hebben onmiddellijk de cogas op de hoogte gebracht van het probleem, de volgende dag kwam er een monteur van cogas, het probleem zat in de aansluiting van het glasvezelnetwerk, binnen 10 minuten had ik internet en tv

ik verwijt fiber nederland het volgende: een provider die dermate klantonvriendelijk opereert wil ik geen zaken meer mee doen, de slechte bereikbaarheid van de zogenaamde klantenservice gevoegd bij miscommunicatie richting klant en cogas hebben mij er toe doen besluiten naar een andere provider (caiway) over te stappen, ik stel fiber verantwoordelijk voor alle door mij gemaakte kosten !
ik zal de hardware aan fiber retourneren zodra ik kwijting heb verkregen van bos incasso inzake deze vordering