Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 09-04-2015 19:24:44
Computers & Telefonie

Problemen met nieuw abonnement ben

Het is al ruim een maand een puinhoop bij ben. je kunt niet inloggen, telefoon werkt niet, internet werkt niet, het enige wat werkt zijn de facturen, die worden wel verstuurd. ik kreeg de factuur over februari zelfs twee keer, maar beide met fouten. al maanden wordt internetgebruik afgeschreven terwijl ik dat niet verbruik, ik heb geen automatische updates, geen automatische synchronisatie van mail, thuis werkt hij op wifi, maar toch wordt voor die tijd verbruik afgeschreven. ben is onbereikbaar geworden, mailen kon eerder via formulier op de site, maar dat kan nu ook niet meer. bellen kost alleen maar geld en je krijgt niemand aan de telefoon. je kunt nog maar een ding doen: opzeggen.