Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 11-04-2015 12:43:07
Computers & Telefonie

Computer idee opzeggen wil niet

Hallo vragenderwijs,

denk dat diumenge gelijk heeft.
je kunt per maand opzeggen ná je abonnementsperiode.

vraag: "wat is de looptijd van een abonnement?"
antwoord: "een abonnement geldt voor de opgegeven periode, meestal een jaar of een half jaar. het einde van de looptijd, de ‘vervaldatum’ is het tijdstip van verschijning van het laatste nummer waarvoor u heeft betaald."
vraag: "eindigt mijn abonnement vanzelf of moet ik opzeggen?"
antwoord: "wij vermelden : dit abonnement geldt tot wederopzegging. een nieuw abonnement wordt aangegaan voor een bepaalde tijd. na de eerste periode wordt het abonnement - tenzij uitdrukkelijk anders afgesproken - omgezet naar een abonnement voor onbepaalde duur. wenst u na de eertse periode geen voortzetting, dan kunt u tot uiterlijk één maand voor het einde telefonisch opzeggen."
vraag: "hoe zeg ik mijn abonnement op?"
antwoord: "u kunt uw abonnement bij reshift digital bv bij voorkeur telefonisch opzeggen."

"wij zijn op werkdagen tussen 10 en 14 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 023 – 536 44 01."

met vr.gr.